Job 3 van 6


Report this listing

Solliciteren



3-talige personal assistant voor de CEO


Functie

Voor onze klant, aan vastgoedbedrijf in Brussel met nationale en internationale projecten, zijn wij op zoek naar een 3-talige personal assistant ter ondersteuning van de CEO en het investeringsteam. Wens je deel uit te maken van een toegewijd team van +/- 45 medewerkers waarbij er een vlakke structuur heerst? Dan ben jij mogelijks de gatekeeper die wij zoeken!

Voor meer informatie zie bestand in bijlage.

  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Materiaal, toebehoren en verbruiksgoederen bestellen
    De leveringen controleren
  • Professionele informatie en reglementering bijwerken
    Documenten archiveren en klasseren
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Communicatieacties en evenementen plannen en organiseren
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)

Aanbod

Loon naar werken, expertise en ervaring. Regime van maandag tot en met vrijdag in een 40 uren week. Buiten de wettelijke vakantie extra 12 ADV dagen.

Locatie: 4 dagen op kantoor in Brussel en 1 dag van thuis uit of vanuit kantoor nabij woonplaats van de personal assistant. Dit in samenspraak met de CEO.

Solliciteren

Katy Vercammen
0490645012
katy@secretary-academy.be

Solliciteren